Viewing 2 posts - 16 through 17 (of 17 total)
  • Author
    Posts
  • #13476
    Ordune
    Keymaster

    Az ND tavaly október végén kirepült, csak az NA maradt.

    Leömlőt akartam venni az ND-re, de aztán rájöttem, hogy nincs értelme, mert annyit nem adna, de macera viszont lenne vele.

    Kompresszor vagy a turbo jobb megoldás lenne, csak baromi drága, ráadásul illegális, én meg már öreg vagyok a rendőröktől rettegni. Így vagy elfogadom, hogy az ND ennyit tud erőben, ami amúgy bőven elég. Csak hát az a kis ördög, ugye…

    Szóval gondoltam megszondázom a piacot, aztán meglátjuk. Hát a FB ND topikjában rá is tértem a dologra, ami gyakorlatilag még aznap 3 vevőjelöltet is hozott.

    A felajánlott vételár, ill. a felhalmozott extra alkatrészek árát beírtam a hahu-ba, ami egyből a Boxster felé terelte az érdeklődésem. Találtam is egyetlen egy olyan példányt, ami megfelelőnek látszott és elmentem megnézni/kipróbálni.

    A próbát követően pedig meg is állapodtam  Robussal, aki ma – egy kis alkatrész kiszerelést követően – el is vitte az autót.

    A Klubot nem hagytam el, hiszen az NA megvan. 2022 februárjában töltötte be a 30-at, így idén kicsit visszakerülhet a fénybe, amire az ND miatt, az elmúlt két évben nem igazán volt lehetősége.

    #13268
    Ordune
    Keymaster

    Az első autóm kompresszorosítása itt található: http://www.miata.hu/forum/?tid=3570&page=84

    Majd azt ezt követő autókról itt írtam: http://www.miata.hu/forum/?tid=5091&page=17

    Most itt folytatódik a történet. 😉

    Jelenleg 2 MX-5 van a birtokomban, egy 1992-es NA és egy 2016-os ND.

     

    http://dev.webtalk.hu/mxnew/wp-content/uploads/hm_bbpui/13268/55qswbc5emltlyp1n7h1s4bfii2crnqm.JPG

     

Viewing 2 posts - 16 through 17 (of 17 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.

©[current-year] Magyar MX-5 Klub - © Minden jog fenntartva!